Kaskodan yaptırmaya hiç gerek yok. Şahıstan parasını talep edin aksi taktirde polise gidip vurup kaçtığını söyleyeceğinizi iletin karşı tarafa biraz gözü korkar belki. Sonuçta plastik parça ekspertizler bile bakmıyor yok yere tramer işlemesin