• 31-03-2024, 11:59:06
    #10
    PayPal + Wise + Revolut
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bmw 320i arka tampon fiyatı 5-6 bin lira. Onu boyatması 2 bin lira. Iscilik 2 bin lira. Maksimum tutacagı 9-10 bin lira.
    Tamponu tamir ettirirseniz de maliyeti 5-7 bin tl arası.
    Emin misiniz bu fiyat olduğuna? Bunu yaptıracak kişiye söyleyim o zaman
  • 31-03-2024, 12:02:19
    #11
    PPF kapmalama yok muydu araçta
  • 31-03-2024, 12:03:07
    #12
    Geçmiş olsun hocam
  • 31-03-2024, 12:03:25
    #13
    PayPal + Wise + Revolut
    koyut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PPF kapmalama yok muydu araçta
    Arac da var dı fakat daha önce tampondan söktürmüş düm zaten olsa da bu kaza da pek işe yaramaz dı
  • 31-03-2024, 12:03:46
    #14
    Hocam kaskonuz var ise neden bu kadar korkuyorsunuz. Satarken/elden çıkarır iken tramer kaydının çıkmasına ve satış fiyatının hırpalanması için mi bu stres.
    Bugün ikinci el araba alan herkes de farkında yetkili servislerin fiyatları şişirdiğini. Resim ve tutanaklar belli, sanki araç takla atmış da aman tramerde görünmesin diye kasıyorsunuz. Kasko'ya verin gitsin, ne diye kasko ödüyorsunuz, bir kaza anı olduğunda cebinizden karşılamak için mi.
  • 31-03-2024, 12:05:02
    #15
    PayPal + Wise + Revolut
    ResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kaskonuz var ise neden bu kadar korkuyorsunuz. Satarken/elden çıkarır iken tramer kaydının çıkmasına ve satış fiyatının hırpalanması için mi bu stres.
    Bugün ikinci el araba alan herkes de farkında yetkili servislerin fiyatları şişirdiğini. Resim ve tutanaklar belli, sanki araç takla atmış da aman tramerde görünmesin diye kasıyorsunuz. Kasko'ya verin gitsin, ne diye kasko ödüyorsunuz, bir kaza anı olduğunda cebinizden karşılamak için mi.
    Kasko dan yaptırdığım taktir de bir sonraki kasko ödemesin de benim kaskom o zaman bozulmuş olur mu? Evham yapmıyorum fikir ediniyorum sadece ayrıca zararı karşı taraf karşılayacak sonuç olarak
  • 31-03-2024, 12:06:44
    #16
    8/8 karşı taraf suçlu. Sizin kasko firmanız da, karşı taraftan tahsil etmiyor mu sonrasında. 8/8 olduğunda sizin kaskonuza bir zarar gelmiyorum diye biliyorum. Sigortacı arkadaşlar daha iyi cevap verir.
  • 31-03-2024, 12:13:53
    #17
    Adam iyi niyetli sor ustası kaç para veriyor 10 mu 3-5 de sen ekle ramazan ramazan başinin sadakasi olsun istediğin yere yaptır. Adam numara koymasa ulaşamasan daha mı iyi olucak hatasının farkında cok buyutmemek lazım böyle şeyleri
  • 31-03-2024, 12:15:22
    #18
    PayPal + Wise + Revolut
    dEaTh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam iyi niyetli sor ustası kaç para veriyor 10 mu 3-5 de sen ekle ramazan ramazan başinin sadakasi olsun istediğin yere yaptır. Adam numara koymasa ulaşamasan daha mı iyi olucak hatasının farkında cok buyutmemek lazım böyle şeyleri
    Aynen bende öyle dedim ustana sor kaç paraya yaparsa parasını ver ben kendi ustama yaptırayım dedim