Hocam kaskonuz var ise neden bu kadar korkuyorsunuz. Satarken/elden çıkarır iken tramer kaydının çıkmasına ve satış fiyatının hırpalanması için mi bu stres.
Bugün ikinci el araba alan herkes de farkında yetkili servislerin fiyatları şişirdiğini. Resim ve tutanaklar belli, sanki araç takla atmış da aman tramerde görünmesin diye kasıyorsunuz. Kasko'ya verin gitsin, ne diye kasko ödüyorsunuz, bir kaza anı olduğunda cebinizden karşılamak için mi.