Merhabalar uzun zamandır bir dijital pazarlamacı olarak r10 da baktığımız zaman yarı yarıya yapılan reklamlar gibi absürt saçma ve bu sektörün kara lekesi olan bir durumdan oldukça rahatsız olduğumu belirtmek isterim, r10 moderatörleri bu konuların illegal olduğunu bildiğini varsayarsak neden silinmediğini merak ediyorum, bir arkadaşımız mağdur olmuş ve arkadaşın (kurumsallığa güvendiğini) varsayarak bu gibi bir cevap vermesi ne kadar itici ve karşı tarafa saygısızca, Umarım r10 platformu bu gibi para için şerefini hiçe sayanları sonsuza dek internetin karanlığına gönderir.
Unutmayın bir yerde normal fiyatından ucuz bedava gibi bir olay dönüyorsa orada ürün sizsinizdir.
Reklamcılık eşikli olacak bişey değil bir sürece bağlıdır. İyi çalışmalar