Eşikli meselesi farklı bir konu müşteri mağdur etmek farklı bir konu.
Eşikli reklam son derece etik dışı ve hukuki olarak dol@ndırıcılık.
Ama sistemde böyle bir açık varken bu açığı kullanmayan keriz gibi boşa para harcıyor.
Para vermeyen insanlar reklam fiyatını yükseltiyor, para harcayanlar 2 kat para harcayıp normal performansın yarısını alıyorlar.
O yüzden rekabet gereği bir çok insan istese de istemese de eşikli hizmetlere girmek zorunda kalıyor.

Ama bu ilk mesajda iadeyi elden veririm diyen üye iadeyi yapana kadar kesinlikle banlanmalı.
Ödeme ne şekilde alındıysa iade de o şekilde yapılır.
Ödemeyi elden alan elden iade yapar, banka üzerinden ödeme alan banka üzerinden iade yapar.