• 29-03-2024, 17:30:05
    #1
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    Hazır sistemler ile hiçbirşey yapmadan meyve yemek çok hoş geliyor değil mi nerden baksak 200 dolar
    Aylık 193.000₺ ediyor. şu ülke şartlarında çok iyi koşullarda yaşatacak miktar,

    sizlerle fikir fırtınası yapalım sizce bu mikatarı ek pasif gelir olarak nasıl yapabiliriz (Ana gelir harici)
  • 29-03-2024, 17:31:41
    #2
    200 dolar kazanmak için fikirmi soruyorsunuz hocam.
    Yoksa 200 dolar kazandıracak fikriniz mi var ve pazarlıyormusunuz
  • 29-03-2024, 17:33:57
    #3
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pasifgelir.com
    dolarkazan.com

    önerimdir.
    Hmm çok güven vericii
    Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200 dolar kazanmak için fikirmi soruyorsunuz hocam.
    Yoksa 200 dolar kazandıracak fikriniz mi var ve pazarlıyormusunuz
    yok hocam bu off topic konusu isteyen istediği şekilde fikir fırtınası yapması için
  • 29-03-2024, 17:37:10
    #4
    zamanın bağrında satış başı 5000 euro verecektim pm atanların yarısı oranları beğenmedi geldiğimiz nokta üzücü
  • 29-03-2024, 17:43:49
    #5
    Instagram mavi tik✅
    200$kazanan günlük kimse taktigini paylaşmaz
  • 29-03-2024, 17:44:23
    #6
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuşmak için konuşuyor kisaca
    Polemik olmasın üstad off topic konusu öylesine konuşalım sakin kalalım mutlu olalım konuşarak anlaşalım 👌🏻❤
  • 29-03-2024, 17:44:40
    #7
    reallegal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200$kazanan günlük kimse taktigini paylaşmaz
    Mesela @ByHicKimse; 😊
  • 29-03-2024, 17:44:53
    #8
    SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuşmak için konuşuyor kisaca
    Merak ediyorum ya bi insanın her konuda nasıl fikri olabilir gelip açıklasın da feyz alalım Misafir; önermiş sonuçta. Biraz detaylı bilgi versin siteler hakkında.
  • 29-03-2024, 17:45:28
    #9
    NirvanaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Polemik olmasın üstad off topic konusu öylesine konuşalım sakin kalalım mutlu olalım konuşarak anlaşalım 👌🏻❤
    Yok üstad polemik olsun diye değil her zaman ki konuya cevap verme şekli oldugu için.