SuskuN42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuşmak için konuşuyor kisaca
Polemik olmasın üstad off topic konusu öylesine konuşalım sakin kalalım mutlu olalım konuşarak anlaşalım 👌🏻❤