NirvanaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Polemik olmasın üstad off topic konusu öylesine konuşalım sakin kalalım mutlu olalım konuşarak anlaşalım 👌🏻❤
Yok üstad polemik olsun diye değil her zaman ki konuya cevap verme şekli oldugu için.