• 28-03-2024, 23:55:29
    #10
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    =)
    sevgili kardeşim bu çerçeveden çıkman lazım
    tüm çocuklar tıp okuyacaksa mühendis olacaksa hepsi memur olacaksa bu kadar insanın araçlarını kim tamir edecek ?
    her okula giden isteÄŸi ile mi gidiyor ?

    bence sanayi kısmını çok hafife alıyorsunuz asla işinizi küçümsemiyorum sanayide ki adama deseniz gel bilgisayarda benim gibi ihale ile toka sat güler size. bana da güler. herkes eğitimi okulda almak zorunda değil.
    tüm afrika kısırlaştırılsın o zaman. bence enerjinizi başka yerlere harcayın. isteyen doğurabilir kimseyi bağlamaz. isteyen okutur isteyen zorla okutur isteyen okutamaz. hayat böyle bir denge. karmaşık ve karışık.
    Hocam tabii ki, küçümsediğim yok siz yanlış anlamışsınız veya ben kendimi yanlış anlattım. Orda bilerek “zorla” yazdım, çocuk okumak istiyordur ama ailesi çocuğu okuldan alıp zorla çalıştırıyordur kastım bu benim
  • 28-03-2024, 23:58:06
    #11
    O şekilde ekonomi canlanmaz Fakirler çocuk yapsın Zenginlere uygun fiyata satssın ekonomi canlansın.

    Yıl 2024 hala konu milletin S...

    Bunu tartışana kadar para kazanmayı düşünsek daha faydalı olur
  • 29-03-2024, 00:00:40
    #12
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    cozucem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O şekilde ekonomi canlanmaz Fakirler çocuk yapsın Zenginlere uygun fiyata satssın ekonomi canlansın.

    Yıl 2024 hala konu milletin S...

    Bunu tartışana kadar para kazanmayı düşünsek daha faydalı olur
    Doğrudur, bir yandan da o var sadece zengin kısım çoğalamaz. Kaldı ki zengin sonradan fakir fakir sonradan zengin olabilir piyasa sürekli değişen bir şey onun da netliği net değil yani
  • 29-03-2024, 00:00:54
    #13
    rezerve..
  • 29-03-2024, 00:32:12
    #14
    Rızkı veren Allah'tır daha o çocuk anne karnındayken yaşayacağı hayat miktarınca Allah rızkını yazmış. O yüzden durumla alakası yok diyorum
  • 29-03-2024, 00:38:52
    #15
    Çocuk yapmayın değilde, çok çocuk yapmayın. Özellikle durumu kötü olan aileler 3-5 tane çocuk yapıyor, genelleme yapmıyorum fakat çoğunlukla durum bu hiç kimse alınmasın gücenmesin.

    Çocuk yapıp yapmamak onların kendi tercihi olur fakat yapılacaksada bu tarz ailelerde bence en fazla 1 adet yapılmalı. Hem çocuk için hemde aile için en rahatı bu olur. 🙏🏻
  • 29-03-2024, 00:40:16
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rızkı veren Allah'tır daha o çocuk anne karnındayken yaşayacağı hayat miktarınca Allah rızkını yazmış. O yüzden durumla alakası yok diyorum
    aynen aynen o yüzden millet kedi gibi çoğalmaya çalışıyor rızzık aramaktan...

    çok güzel bi söylem var: "zengin parasıyla, fakir karısıyla oynarmış."

    fakir neden fakir? fakir insan düşünemez o yüzden fakirdir. her anlamda! bu konunun din ile alakası yok fakirlikle ilgili arap masalları anlatmayın.
  • 29-03-2024, 01:48:02
    #17
    bence durumu olup ta zora düşmüşe yardım etmeyen durumu olup da bir çocuğun eğitimi karşılamayan kişileri sorgulamak gerekir diye düşünüyorum. Zenginlere şunu söylemek gerekmez mi bir toplumun fakirliği , eğitimsizliği , afedersiniz ayyaşlığı ve hırsızlı bir toplumun utancıdır ve siz bunun için ne yaptınız ?

    SNELLMAN bu kişinin hayatını söylediklerini ve uyguladıklarını gerçekten dinlemek lazım, o zaman durumun olmayan çocuk yapmasın demenin tuzu kuruluktan kaynaklı bir sözden ibaret olduğunu anlarız bence...

    iyileri tenzih ederim

    Yani bu söze o kadar cevap var ki yazdım yazdım sildim ))
  • 29-03-2024, 02:07:23
    #18
    Anne baba olmayı hakketmeyen
    cocuk yapmasında diyoruz da
    dinleyen kim ki