Çocuk yapmayın değilde, çok çocuk yapmayın. Özellikle durumu kötü olan aileler 3-5 tane çocuk yapıyor, genelleme yapmıyorum fakat çoğunlukla durum bu hiç kimse alınmasın gücenmesin.

Çocuk yapıp yapmamak onların kendi tercihi olur fakat yapılacaksada bu tarz ailelerde bence en fazla 1 adet yapılmalı. Hem çocuk için hemde aile için en rahatı bu olur. 🙏🏻