• 27-03-2024, 12:57:01
    #10
    benim arkadaşımın babası var aynı yerde çalışıyor 12 saat çalışıyorduk kendisi 12 saatin 8 9 saatini candy crush oynayarak geçiriyordu o zevki aldıysa dahada bıraktıramazsınız geçmiş olsun köye bi yere ev yapın takılsın orda
  • 27-03-2024, 12:58:12
    #11
    Kırıp atacam bak o telefonu en sonunda deyin 😁
  • 27-03-2024, 12:59:52
    #12
    Bence de kalsın. Mutlu oluyordur. Zaten zamanla kendi kendine bırakır veya azaltır kullanımı.
  • 27-03-2024, 13:08:00
    #13
    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaşlar,

    Hata mı yaptım bilmiyorum da babama hediye olara iPhone 12 almıştım. Sanırım en büyük hatayı yaptım. Adam sabahtan akşama kadar facebook, youtube gezip duruyor. İzlemediği dizi, film, reels videosu kalmadı.

    Telefonun son sesini açıp başından kalmıyor. Elinden nasıl alabilirim telefonu bıktık ya. Sosyal aktivite haline getirdi. Www
    emin olun size ilk telefon aldıgında sizde aynı şekildesinizdir. nasıl mutlu oluyorsa öyle takılsın kumar alköl ve uyusturucudan iyidir. en azından nerede oldugunu bilirsiniz.