Selam arkadaşlar,
Hata mı yaptım bilmiyorum da babama hediye olara iPhone 12 almıştım. Sanırım en büyük hatayı yaptım. Adam sabahtan akşama kadar facebook, youtube gezip duruyor. İzlemediği dizi, film, reels videosu kalmadı.
Telefonun son sesini açıp başından kalmıyor. Elinden nasıl alabilirim telefonu bıktık ya. Sosyal aktivite haline getirdi. Www
emin olun size ilk telefon aldıgında sizde aynı şekildesinizdir. nasıl mutlu oluyorsa öyle takılsın kumar alköl ve uyusturucudan iyidir. en azından nerede oldugunu bilirsiniz.