• 25-03-2024, 19:06:14
    #1
    bugun şukur orucumuzuda actık valla diger gunlere göre bugun nie zorlandım bilmem ama fena acıktım fena susadım yhu koca 2 somun yedim hayatımda ilk diyebilirim belki bu yemekten sonra sahursuz tutarım hahaha
    allahım sen kimseyi açlıkla sınama kurban oldugum evet nefsimizi köreltiyoruz ama gercekten açlık susuzluk fena bir durum
  • 25-03-2024, 19:06:40
    #2
    Amin hocam.
  • 25-03-2024, 19:08:37
    #3
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Amin hocam...
  • 25-03-2024, 19:19:54
    #4
    Amin hocam...
  • 25-03-2024, 19:23:31
    #5
    Amin inşallah Hayırlı Ramazanlar dilerim güzel insan ☺️
  • 25-03-2024, 19:24:57
    #6
    İstanbul'a daha var... 😀
  • 25-03-2024, 19:46:18
    #7
    mehmetabaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin hocam.
    eyv kral adam
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin hocam...
    eyv r10 nun gülü
    AhmetKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin hocam...
    eyv kral
    aLf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin inşallah Hayırlı Ramazanlar dilerim güzel insan ☺️
    tsk ederim degerli kardeşiö
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstanbul'a daha var... 😀
    allah kabul etsin valla catladık