bugun şukur orucumuzuda actık valla diger gunlere göre bugun nie zorlandım bilmem ama fena acıktım fena susadım yhu koca 2 somun yedim hayatımda ilk diyebilirim belki bu yemekten sonra sahursuz tutarım hahaha
allahım sen kimseyi açlıkla sınama kurban oldugum evet nefsimizi köreltiyoruz ama gercekten açlık susuzluk fena bir durum