• 25-03-2024, 23:04:48
    #19
    kazanç belirtilmez rızka mani olabilir gençler aman dikkat derim
  • 26-03-2024, 04:05:13
    #20
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sıralar genel olarak kaybediyoruz
    Piyasa bitik
    İnancaklar abi çıkartmıyorsun milyonları c200 leri
  • 26-03-2024, 04:09:11
    #21
    Kardeşim neden bu tür saçma sapan şeyler soruyorsunuz anlamıyorum. Günde 50 kişi aynı şeyi soruyor. Yani benim kazancımı öğrenince eline ne geçecek
    Boş işlerle uğraşıyorsunuz yav
  • 26-03-2024, 04:48:09
    #22
    HizliResim.Net
    BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnancaklar abi çıkartmıyorsun milyonları c200 leri
    Tabii bu arada c200'ü sana alacağız bana değil yani onu da söylersen
  • 26-03-2024, 06:03:59
    #23
    65 ila 165 euro arasindaydi ortalama 80 euro yapiyordum. Hafta sonu 100+ oluyordu. Tasindim suan 0 bakalim ne olacak.
  • 26-03-2024, 12:47:14
    #24
    Çok güzel bir soru ailemin hep sorduğu bir sorudur 😂 bu konuda ben tek değilimdir umarım. yıllık hesap gelir giderlerine baktığımda 500 600 bin tl gelmiş 650 bin tlde çıkmış 50 bin tlde ekside olarak gösteriyor 😅😅
  • 26-03-2024, 18:16:13
    #25
    backlinkmatik.com
    napcan hocam? bırakın şu milletin kaç para kazandıgını işinize gücünüze bakın ya )
  • 26-03-2024, 18:17:24
    #26
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    napcan hocam? bırakın şu milletin kaç para kazandıgını işinize gücünüze bakın ya
    Seni ilgilendiriyor mu ? Katılan katılıyor katılmayan katılmıyor. Size bir zoru veya zorunuza gitmesi veyaaahut sizin bana karışma gibi bir hakkınız yok siz işinize bakın en iyisi :)

    katılana r10+ veriyorum sonuç bu
  • 26-03-2024, 18:18:31
    #27
    backlinkmatik.com
    NirvanaSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni ilgilendiriyor mu ? Katılan katılıyor katılmayan katılmıyor. Size bir zoru veya zorunuza gitmesi veyaaahut sizin bana karışma gibi bir hakkınız yok siz işinize bakın en iyisi

    oftopice açarsan yorum yaparım, yorum kaldıramıyorsan konu açma abisi, açıyorsan da forum kurallarına aykırı olmadıgı sürece attıgım yoruma da sen karışamazsın