Seni ilgilendiriyor mu ? Katılan katılıyor katılmayan katılmıyor. Size bir zoru veya zorunuza gitmesi veyaaahut sizin bana karışma gibi bir hakkınız yok siz işinize bakın en iyisi
oftopice açarsan yorum yaparım, yorum kaldıramıyorsan konu açma abisi, açıyorsan da forum kurallarına aykırı olmadıgı sürece attıgım yoruma da sen karışamazsın