Dikkat! Forumda Nulled Tema/Eklenti Satışı Yapıyorlar..
41
●7.082
- 24-03-2024, 00:59:27eklenti için bişey diyemem, unlimited - business, multisite plan alan adam keyi vermez kendi kurmak ister panel yeterli der, ekmek kapısını neden başkasıyla paylaşsın ki ? ama temayı biz kuralım server bilgisi alayım diyen, yada tw isteyip ekran dondurup satış yapan kişiler %90 illegal şekilde temin ettiği çok bariz bişey, bu bilinen bişey.
- 24-03-2024, 01:18:23Japon adam bayi ile lisans satış sitesi açan kişiler, ürün dosyalarına erişime sahip değil. Ürünler bayilerin sunucusunda yer almıyor. Yani yazdığınız kadar zaafiyete açık değil. Benim de sitem var, bu bir savunma değil.mustaizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güvenlik konusuna gireceksek, yani hocam milyonlar tarafından kullanılan eklentiler de güvenlik açıkları içerebiliyor. Bir sürü örneği var.
''Neden random kodlarla sistemi absorte ediyor''
Siz bir ürünün bayiliğini aldınız, müşterinin sitesine 1 adet 1 yıllık olacak şekilde sattınız,
1 yıl sonra siz bayiliğinizi yenilerseniz müşteride de yenileniyor, güncelleme alabiliyor kendisi yani.
İkinci yılın parasını müşteriden manuel almanız lazım.
Tarih tarih onu hesaplamak, tahsilat yapmak yerine de,
japon adam sisteminde 1 yıl geçerli olacak şekilde satabiliyorsunuz.
1 yılın sonunda güncelleme alabilmek istiyorsa tekrar satın alması gerekiyor.
Kullanıcı için sorun -> wp-admin şifresi vermek -> çözüm
Bayiler için sorun -> ikinci yılın tahsilatını yapamamak -> çözüm
Bayiler için sorun -> manuel kurulum -> çözüm
bu sorunların çözümü için, ürünlerin sizin sunucunuzda barınmayacağı, güncellenmeyeceği bir çözümünüz varsa kapı açık hocam buyurun yapın satın. - 24-03-2024, 01:36:45Bayilerin olmayabilir, Melihin ve Melihin sistemine sızan herkesin var.GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nulled tema satışı mı yapıyorsunuz sizde yani anlamadım?GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haha hocam BeTheme 297.738 satış sayısına ulaşmış milyon dolar yapmış bir tema ve arkasında kaç tane yazılım uzmanı vardır sizce? Siz bu yazılım uzmanlarıyla ChatGpt ile yazılmış eklentinin güvenliğini mi karşılaştırıyorsunuz Allah aşkına yapmayın ya.GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ben yazılımcıyım bu şekilde başkalarının yaptığı tema ve eklentileri çalarak satamam. Çözüm yöntemi istiyorsanız bir wordpress uzmanıyla çalışırsanız bir çok farklı yol bulabilirsiniz.
Siz bir çözüm yolu bulmamışsınız, bu çözüm yöntemi zaten bir çok *********** site tarafından sağlanıyordu. Daha sonrasında müşteriler, sitemde ***** reklam çıkıyor diye bize geliyordu. - 24-03-2024, 02:28:45YanlışCarlos1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazıları gerçekten çoklu kurulum keyi kuruyor. Kendi kurmasının sebebi Keyi alan dağıtmasın diye
- 24-03-2024, 12:23:06Çözüm ihtiyacı olan bir konu değil kiGÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanıcı için sorunsa yapımcıdan satın alabilir
Bayi de bu durum için yapımcıdan çözüm bekleyebilir ya da bingo kendi temasını eklentisini kendi yazabilir
Hem çözüme muhtaç bir konu değil hem de hiçbir şey yazılım kodlarını değiştirmeyi meşru kılmıyor, bu tür sistemler aracılığıyla lisans satılıyorsa r10 çöplüğe dönmüş iyice.. - 24-03-2024, 12:40:40Hocam bir konuyu merak ettim uzaktan tw ile bağlanıp orijinal kuran arkadaşlar 1 yıl sonra parayı tahsil edemezse nasıl lisansı iptal ediyor? Sonuçta aynı lisansı 100 farklı siteye giriyorGÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ve müşteri son ödeme tarihlerini nasıl kontrol ediyor - 24-03-2024, 12:47:34Hocam onlar envato market eklentisi ile api aracılığı ile kurmuyorlar mı temaları? Aynı lisansı 100 siteye kurmuyorlar tek tek kuruyorlar ilk siteye kurup sonra iptal edip farklı sitelere ekliyorlar lisans anahtarını kurulum yapana kadar kullanıp sonra lisansı kaldırıyorlar ardından envato market eklentisini kurup ayarlıyorlar o şekilde otomatik güncelleme alıyor temalar gerçi tüm temalar öyle değil ama..Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 yıl dolupta ödeme yapmıyorlarsa envato market api sayfasından verdikleri apiyi silerler.

Bazıları gerçekten çoklu kurulum keyi kuruyor. Kendi kurmasının sebebi Keyi alan dağıtmasın diye