Carlos1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E zaten bu yıllardır biliniyor. Siz eklenti/tema satanların lisanslı sattığını mı düşünüyordunuz. Hepsi zaten öyle , sizden boşuna wpadmini verin kuralım demiyorlar
Yanlış Bazıları gerçekten çoklu kurulum keyi kuruyor. Kendi kurmasının sebebi Keyi alan dağıtmasın diye