• 23-03-2024, 13:33:03
    #10
    Üyeliği durduruldu
    GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksızsınız üslup çok yanlış. Gereği yapılsın birde bize dönüş yapılsın demişsiniz, ve sizede gereken cevap verilmiş. Ben olsam sizi forumdan banlardım.
    rica ettik emri vaki yok. burada kralcılık oynanıyorsa banlar, yok öyle değilse biraz daha dikkate alınırız.
  • 23-03-2024, 13:33:30
    #11
    Administrator
    AeAziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajın tamamını okudunuz mu?
    benim konum defaatle kapatılıyor ve sınırsız ban uyarısı alıyorum.
    fakat benden önce bu ticareti yapan kişiler forumlarda aylardır canlı canlı satış yapıyor?
    Sizin gibi kontrolsüz mesaj yazan bir kişinin mesajını tamamen okumam.
    Yaşadığı sorunu düzgünce izah eden herkesi dinler gereken birşey varsa onu yapmaya çalışırım.
    Fakat saygısızlık yapanlara tölerans göstermem. Herşeyin yolu yordamı bellidir.
    Herkes kendisini dünya onun etrafında dönüyor diye düşünür fakat siz bizim için R10'u ziyaret eden milyonlarca insandan sadece birisiniz.
    Siz kimse tanımaz ve size karşı kasıtlı işlem yapmaz.

    Kafanızdaki komplo düşüncelerinden arınmanız ve tanımadığınız bir kişiye nasıl mesaj yazılacağını öğrenmeniz gerekiyor.

    Ayrıca özel mesajların KVKK kapsamında suç teşkil ettiğini benden izin almadan benim özel mesajımı ulu orta paylaşmanın kanunen yasak olduğunu bilmeniz gerekir.

    TCK 132/1 kişiler arasındaki haberleşmenin gizliliğini ihlal
    TCK 132/2 kişiler arasındaki haberleşme içeriklerini ifşa
    TCK 132/3 kendisiyle yapılan haberleşme içeriğini ifşa
  • 23-03-2024, 13:36:04
    #12
    AeAziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    emri vakinin ne olduğunu senden iyi bilecek yaştayım. burada yağcılık yapmanın anlamı yok.
    Neden yağcılık yapılsın hocam? Burada forumu savunana para mı veriliyor?

    Bence sakin olup sorununuz net bir şekilde açıklayabilirsiniz: "İyi günler hocam, benim şu konum kaldırıldı ancak böyle bir konu var bu konu hala aktif ve satış yapıyor. Bu konunun aktif olup benim konumun kaldırılmasındaki sebebi öğrenebilir miyim?".
    Şeklinde bir açıklama yaparsanız çoğu moderatörün size net bir açıklama yapacağına eminim. En azından Engin ve Yeniceri moderatörlerü için 100% eminim, çünkü aynı şekilde ben onlara güzel bir üslupla yazdığımda sonuç alabiliyorum. Eminim siz de alabilirsiniz.
  • 23-03-2024, 13:36:39
    #13
    Haklı bile olsanız bu üslup yanlış hocam.
  • 23-03-2024, 13:38:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin gibi kontrolsüz mesaj yazan bir kişinin mesajını tamamen okumam.
    Yaşadığı sorunu düzgünce izah eden herkesi dinler gereken birşey varsa onu yapmaya çalışırım.
    Fakat saygısızlık yapanlara tölerans göstermem. Herşeyin yolu yordamı bellidir.
    Herkes kendisini dünya onun etrafında dönüyor diye düşünür fakat siz bizim için R10'u ziyaret eden milyonlarca insandan sadece birisiniz.
    Siz kimse tanımaz ve size karşı kasıtlı işlem yapmaz.

    Kafanızdaki komplo düşüncelerinden arınmanız ve tanımadığınız bir kişiye nasıl mesaj yazılacağını öğrenmeniz gerekiyor.

    Ayrıca özel mesajların KVKK kapsamında suç teşkil ettiğini benden izin almadan benim özel mesajımı ulu orta paylaşmanın kanunen yasak olduğunu bilmeniz gerekir.

    TCK 132/1 kişiler arasındaki haberleşmenin gizliliğini ihlal
    TCK 132/2 kişiler arasındaki haberleşme içeriklerini ifşa
    TCK 132/3 kendisiyle yapılan haberleşme içeriğini ifşa
    Mesajı okumuyorsanız yapabileceğimiz birşey yok.
    Sırasıyla sorunu kimlere izah ettiğimi anlattım, dinlemediniz.
    Savunmamı sırasıyla konu mod, mod, detay@r10'a yaptım sonra size yazdım.
    Burada bana laf yetiştiren haddini bilmezler gibi iş bilmeyen yol bilmeyen acemi insan değiliz.
    Ben benime trafımda dönüyor herşey demiyorum, benim ticaretim zarar görüyorsa ama herkes rahatça iş yapıyorsa o zaman yanlış var diyorum.
    İstediğim zor birşey değil.
  • 23-03-2024, 13:41:11
    #15
    AeAziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajı okumuyorsanız yapabileceğimiz birşey yok.
    Sırasıyla sorunu kimlere izah ettiğimi anlattım, dinlemediniz.
    Savunmamı sırasıyla konu mod, mod, detay@r10'a yaptım sonra size yazdım.
    Burada bana laf yetiştiren haddini bilmezler gibi iş bilmeyen yol bilmeyen acemi insan değiliz.
    Ben benime trafımda dönüyor herşey demiyorum, benim ticaretim zarar görüyorsa ama herkes rahatça iş yapıyorsa o zaman yanlış var diyorum.
    İstediğim zor birşey değil.
    az bi sakince yazarsan neticeye ulaşırsın, sürekli hiddet iyi değil. Ticaretinde/ticaretinizde problem olmuş olabilir. Moderatör arkadaşlar sizlere her türlü yardımı sunar.191.930 üye var bunun %10'lik bir kısmı diyelim problemleri oluyor desek? demekki yoğunlar. Doğru dil, doğru davranış her zaman kazandırır. Kolay gelsin
  • 23-03-2024, 13:43:08
    #16
    hocam cidden siz kimsiniz de size farklı bir şekilde davranılsın konunun detayını tam bilmiyoruz ama fazla gergin davranıyorsunuz etrafınıza ve bu aşırı itici görünüyor ister istemez insanları kendinize karşı tavır aldırıyorsunuz biraz sakin olun burada herkes ekmeğinin peşinde sizde öylesiniz belli ki onun için güzelce ilerlerseniz doğru yol bulunacaktır
  • 23-03-2024, 13:43:10
    #17


    evet olay %100 gerçektir kanıt ektedir
  • 23-03-2024, 13:44:12
    #18
    Üyeliği durduruldu
    sefac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    hahaha bu iyimiş eline sağlık