Haksızsınız üslup çok yanlış. Gereği yapılsın birde bize dönüş yapılsın demişsiniz, ve sizede gereken cevap verilmiş. Ben olsam sizi forumdan banlardım.
rica ettik emri vaki yok. burada kralcılık oynanıyorsa banlar, yok öyle değilse biraz daha dikkate alınırız.