AeAziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesajı okumuyorsanız yapabileceğimiz birşey yok.
Sırasıyla sorunu kimlere izah ettiğimi anlattım, dinlemediniz.
Savunmamı sırasıyla konu mod, mod, detay@r10'a yaptım sonra size yazdım.
Burada bana laf yetiştiren haddini bilmezler gibi iş bilmeyen yol bilmeyen acemi insan değiliz.
Ben benime trafımda dönüyor herşey demiyorum, benim ticaretim zarar görüyorsa ama herkes rahatça iş yapıyorsa o zaman yanlış var diyorum.
İstediğim zor birşey değil.
az bi sakince yazarsan neticeye ulaşırsın, sürekli hiddet iyi değil. Ticaretinde/ticaretinizde problem olmuş olabilir. Moderatör arkadaşlar sizlere her türlü yardımı sunar.191.930 üye var bunun %10'lik bir kısmı diyelim problemleri oluyor desek? demekki yoğunlar. Doğru dil, doğru davranış her zaman kazandırır. Kolay gelsin