• 21-03-2024, 12:39:44
    #1
    Merhaba,

    Öncelikle amcam vefat etti.
    Ben odamdan çıkamıyorum, çok uzaktan akrabalarım falan geldi şimdi ben napıcam bilmiyorum başımız sağolsun demek istiyorum ama bana da dicekler ve bu çok zor bi durum henüz hala içlerine girmedim.

    Girince ne yapacağımı bilmiyorum ben bir kez cenazeye katıldım. Onda da çocuktum.

    Ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten hem çok üzgünüm bende hiç birşey yapamıyorum.

    Bugün defnedilecek ve ben sadece oraya gidicem. Orada baş sağlığı dileyeceğim.

    Kötü birşey mi yapıyorum iyi birşey mi bilmiyorum.
  • 21-03-2024, 12:47:52
    #2
    Başın sağolsun dostum odadan çık acılarını ve acınızı paylaşın.
  • 21-03-2024, 12:52:37
    #3
    Başınız sağolsun. Gün birlik olma günü, odaya kapatmayın kendinizi, hepimiz öleceğiz.
  • 21-03-2024, 12:54:09
    #4
    Başınız sağolsun. Her şey insanlar için.. Yapmak zorunda olduğunuz bir şey yok, Acınızı paylaşabileceğiniz kişiler yakınlarınız dostlarınız varsa paylaşın yükünüz üzüntünüz hafifler. Tekrar başınız sağ olsun.