Merhaba,

Öncelikle amcam vefat etti.
Ben odamdan çıkamıyorum, çok uzaktan akrabalarım falan geldi şimdi ben napıcam bilmiyorum başımız sağolsun demek istiyorum ama bana da dicekler ve bu çok zor bi durum henüz hala içlerine girmedim.

Girince ne yapacağımı bilmiyorum ben bir kez cenazeye katıldım. Onda da çocuktum.

Ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten hem çok üzgünüm bende hiç birşey yapamıyorum.

Bugün defnedilecek ve ben sadece oraya gidicem. Orada baş sağlığı dileyeceğim.

Kötü birşey mi yapıyorum iyi birşey mi bilmiyorum.