• 18-03-2024, 10:30:02
    #1
    Yaşamak kadar tehlikeli bir şey yok.
    Bugüne kadar içinden kimse sağ çıkamadı.
    Yaşaya yaşaya ölüyoruz,
    Öle öle yaşıyoruz.
    Değerlice, değerlendirebilmek dilegiyle.
    Gün Hayırlı , sizler de hayırlı kalın. Sevgilerle
  • 18-03-2024, 10:32:53
    #2
    önemli olan yaşadığın süreci en iyi şekilde değerlendirmek zaten ölümsüz olsaydık bunun bir değeri olmazdı
  • 18-03-2024, 10:33:48
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Yaşamaktan daha tehlikeli olan şey imansız ölmektir. Açık ve net
  • 18-03-2024, 10:47:24
    #4
    böyle böyle piskolojinizi bozuyorsunuz askerdeki askerlik biter mi yok öyle böyle diyen rdmler gibi karşı tarafında piskolojsini bozuyor oruç tut sıhhat bul
  • 18-03-2024, 13:28:23
    #5
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle böyle piskolojinizi bozuyorsunuz askerdeki askerlik biter mi yok öyle böyle diyen rdmler gibi karşı tarafında piskolojsini bozuyor oruç tut sıhhat bul
    Amaç psikoloji bozmak değil biraz daha yavaş okuyunuz