Yaşamak kadar tehlikeli bir şey yok.
Bugüne kadar içinden kimse sağ çıkamadı.
Yaşaya yaşaya ölüyoruz,
Öle öle yaşıyoruz.
Değerlice, değerlendirebilmek dilegiyle.
Gün Hayırlı , sizler de hayırlı kalın. Sevgilerle
Yaşamaktan daha tehlikeli ne var ki?
4
●148
- 18-03-2024, 10:33:48Üyeliği durdurulduYaşamaktan daha tehlikeli olan şey imansız ölmektir. Açık ve net
- 18-03-2024, 13:28:23Amaç psikoloji bozmak değil biraz daha yavaş okuyunuzobisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle