Konu
Yaşamaktan daha tehlikeli ne var ki?
18-03-2024, 10:30:02
#1
Egemircey
Yaşamak kadar tehlikeli bir şey yok.
Bugüne kadar içinden kimse sağ çıkamadı.
Yaşaya yaşaya ölüyoruz,
Öle öle yaşıyoruz.
Değerlice, değerlendirebilmek dilegiyle.
Gün Hayırlı , sizler de hayırlı kalın. Sevgilerle