Yaşamak kadar tehlikeli bir şey yok.
Bugüne kadar içinden kimse sağ çıkamadı.
Yaşaya yaşaya ölüyoruz,
Öle öle yaşıyoruz.
Değerlice, değerlendirebilmek dilegiyle.
Gün Hayırlı , sizler de hayırlı kalın. Sevgilerle