• 14-03-2024, 14:05:48
    #10
    Satmayı hiç düşünmediğiniz zaman gelen teklifler bunların belkide 3-5 katı olacaktır.

    Hayatta böyle kötü bir olay yaşarsın ardında bir kötü olay daha gelir.

    Durumunuzun acil olduğunu belirtmemekte de fayda var.
  • 14-03-2024, 14:06:31
    #11
    enesaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutlaka abartanlar olacaktır hocam. Ama kimse sizin şahsi eğlenceniz için 300 bin yatırdığınız hesaba 150 bin vermez. Çok fazla yatırım yaparak siz abartmışsınız. Ha kostüm değil de oyun için sizi geliştiren bir şeyler olsa daha farklıydı konu.
    Hocam 2 hesap var 1. 150bin tl harcandı, 2. Hesap için 300bin tl harcandı.

    1. Hesap için istediğim fiyat min 10k
    2. Hesap için ise min 35k
    Yani 10/1'i bile değil.
  • 14-03-2024, 14:08:27
    #12
    ozturrk34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satmayı hiç düşünmediğiniz zaman gelen teklifler bunların belkide 3-5 katı olacaktır.

    Hayatta böyle kötü bir olay yaşarsın ardında bir kötü olay daha gelir.

    Durumunuzun acil olduğunu belirtmemekte de fayda var.
    Tam olarak bu abi neden böyle yapıyorlar zaten zor durumdayız yani sırf bu yüzden böyle absürt fiyatlar vermekeri gerçekten çok kötü ya.
  • 14-03-2024, 14:08:46
    #13
    Forumda satmaya çalışıyorsan normal
  • 14-03-2024, 14:10:10
    #14
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda satmaya çalışıyorsan normal
    Forum ve forum dışı da aynı hocam.
  • 14-03-2024, 14:10:13
    #15
    Naçizane görüşümdür; bir oyuna ve hiçbir artısı yokken o kadar para yatırmak zaten enayiliktir, elbette kimsenin zevkine karışamayız ama yatırıyorsan da çöpe attığını varsayıp devam edeceksin yoksa bu devirde insanlar evine ekmeği zor alırken oyun hesabı satmak zoor hocam. İnşallah istediğiniz fiyatlara satabilirsiniz.
  • 14-03-2024, 14:25:47
    #16
    Hocam miktarlar yüksek olduğu için müşteri "35.000 liraya hesap alacağıma, kendi istediğim şeyleri satın alarak sıfırdan hesap dizerim." diye düşünür.

    Sizin oyunun müdavimi bir müşteri bulmanız lazım. Koleksiyoner, old-school birini bulursanız satarsınız.

    Acil ihtiyacınız olduğunu belirtmeyin. Garibanla da muhattap olmayın.
  • 14-03-2024, 14:49:27
    #17
    Hocam oyuna oyun oynamak için para yatırılır. Yani bu bir yatırım aracı değil.
    Siz parayı kendi keyfiniz için yatırırsınız ve keyif aldığınızda o paranın karşılığını almış olursunuz.

    Ayrıca bir şeyin değeri sayısı arttıkça düşer. Senin gibi binlerce kişi bu tarz hesabı varsa bunların yüzlercesi satıyorsa alıcı sayısı satıcıdan daha az ise fiyat düşer.


    Bu tarz oyunlarda 2 seçeneğiniz vardır ya ilk girenlerden olup keyfime bakayım derdiniz yada oyunda normal takılır bir süre sonra hesap satanlardan ucuza almaya bakarsınız. Keyfini alan satar gider.

    Bazı oyunlar var adam 100 bin TL yatırıyor 2 ay oynayıp delete çekiyor. Diyeceksin 100 bini nasıl çöpe atar , zengin olunca 10-20 bine geri satmakla uğraşmıyor normal olarak.
  • 14-03-2024, 15:14:10
    #18
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam miktarlar yüksek olduğu için müşteri "35.000 liraya hesap alacağıma, kendi istediğim şeyleri satın alarak sıfırdan hesap dizerim." diye düşünür.

    Sizin oyunun müdavimi bir müşteri bulmanız lazım. Koleksiyoner, old-school birini bulursanız satarsınız.

    Acil ihtiyacınız olduğunu belirtmeyin. Garibanla da muhattap olmayın.
    Tam olarak evet ama hocam 35bin tl ye emin olun bu hesap içinde ki 100/1ini zor alır yani mantıklı olanı hesap almakmış biz boşa bastık