Hocam miktarlar yüksek olduğu için müşteri "35.000 liraya hesap alacağıma, kendi istediğim şeyleri satın alarak sıfırdan hesap dizerim." diye düşünür.
Sizin oyunun müdavimi bir müşteri bulmanız lazım. Koleksiyoner, old-school birini bulursanız satarsınız.
Acil ihtiyacınız olduğunu belirtmeyin. Garibanla da muhattap olmayın.
Tam olarak evet ama hocam 35bin tl ye emin olun bu hesap içinde ki 100/1ini zor alır yani mantıklı olanı hesap almakmış biz boşa bastık