Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam miktarlar yüksek olduğu için müşteri "35.000 liraya hesap alacağıma, kendi istediğim şeyleri satın alarak sıfırdan hesap dizerim." diye düşünür.

Sizin oyunun müdavimi bir müşteri bulmanız lazım. Koleksiyoner, old-school birini bulursanız satarsınız.

Acil ihtiyacınız olduğunu belirtmeyin. Garibanla da muhattap olmayın.
Tam olarak evet ama hocam 35bin tl ye emin olun bu hesap içinde ki 100/1ini zor alır yani mantıklı olanı hesap almakmış biz boşa bastık