• 13-03-2024, 21:13:28
    #1
    selamlar öncelikle hayırlı ramazanlar herkese

    cenazemiz nedeniyle yemek verdik falan birkaç gündür anneannemlerde kalıyorum. tam iftar zamanı saat 19:00 gibi bir yağmur başladı hava da hiçbirşey yoktu yarım saat bir saat içinde yağmur etrafı mahvetti. ev düşük girişli cenaze evini su bastı ne bir koltuk kaldı, ne bi yatak kaldı ne bir alet kaldı ev mahvoldu. anneannemin sağlık sorunları nedeniyle hiç uğraşmadan direk evden çıktık bizim eve getirdik. şimdi cenaze evine tekrardan geldik ev rezil durumda ve şuanda da fındık büyüklüğünde dolu yağıyor. Zararımız büyük.

    yaklaşık son 1 aydır hem maddi hem manevi olarak hiç iyi bir süreçten geçmiyorum. herşey üst üste geliyor gibi hissediyorum. Allah hakkımızda hayırlısını versin.
  • 13-03-2024, 21:14:10
    #2
    Kurumsal PLUS
    Umarım afet sigortası yaptırmışsınızdır
  • 13-03-2024, 21:14:53
    #3
    Başınız sağ olsun. Umarım sıkıntılı günler tez zamanda geride kalır.
  • 13-03-2024, 21:22:45
    #4
    Geçmiş olsun ALLAH kolaylık versin
  • 13-03-2024, 22:35:34
    #5
    🏆 En İyi SMM Paneli 🏆
    Başınız sağ olsun. Geçmiş olsun hocam
  • 13-03-2024, 22:46:15
    #6
    Antalyanın yağmuru Karadeniz de yok inanılmaz yağmur fırtına oluyor ya. Bugün bir dolu yağdı kardan beter
  • 14-03-2024, 08:04:42
    #7
    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım afet sigortası yaptırmışsınızdır
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başınız sağ olsun. Umarım sıkıntılı günler tez zamanda geride kalır.
    metoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun ALLAH kolaylık versin
    Nadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başınız sağ olsun. Geçmiş olsun hocam
    AOA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Antalyanın yağmuru Karadeniz de yok inanılmaz yağmur fırtına oluyor ya. Bugün bir dolu yağdı kardan beter
    Allah razı olsun beyler.
    @AOA; evet hocam maalesef öyle durum ortada 10-20 dakika da yağmur etrafı kırdı geçirdi. Dolu desen öylesine, etraf beyaza büründü.
  • 14-03-2024, 16:40:06
    #8
    hocam siz yağmuru şunu bunu boşverinde iphone 11 için parasını aldığınız ürünün kargosunu neden yapmıyorsun ?
    Sana özellikle sorduğumda ürünü elden almak için sadece 2-3 soru sordum hep kaçamak çelişkili cevap verdin.
    Yok arkadaşın geldiğinde ben burda olmam yok fatura serikte yok 52 yemeğimiz var.
    Adama ürünü satmışsın parasını da almışsın neden kargo yapmıyorsun ?
    Bırak şimdi gök delindi Antalya şöyle Antalya böyle şimdide onu mu bahane edeceksin ?
  • 15-03-2024, 04:55:56
    #9
    Conquer0r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siz yağmuru şunu bunu boşverinde iphone 11 için parasını aldığınız ürünün kargosunu neden yapmıyorsun ?
    Sana özellikle sorduğumda ürünü elden almak için sadece 2-3 soru sordum hep kaçamak çelişkili cevap verdin.
    Yok arkadaşın geldiğinde ben burda olmam yok fatura serikte yok 52 yemeğimiz var.
    Adama ürünü satmışsın parasını da almışsın neden kargo yapmıyorsun ?
    Bırak şimdi gök delindi Antalya şöyle Antalya böyle şimdide onu mu bahane edeceksin ?
    herşeye maydonoz olarak karşındakini tahrik edip duymak istemediğin bir kelimeyi duyup dava açmak için heyecan yapar gibi bir izlenim alıyorum ben senden. herşeye burnunu sokma uzaklaş burdan sana daha çok şey yazarım da ban yerim. boş boğaz