selamlar öncelikle hayırlı ramazanlar herkese
cenazemiz nedeniyle yemek verdik falan birkaç gündür anneannemlerde kalıyorum. tam iftar zamanı saat 19:00 gibi bir yağmur başladı hava da hiçbirşey yoktu yarım saat bir saat içinde yağmur etrafı mahvetti. ev düşük girişli cenaze evini su bastı ne bir koltuk kaldı, ne bi yatak kaldı ne bir alet kaldı ev mahvoldu. anneannemin sağlık sorunları nedeniyle hiç uğraşmadan direk evden çıktık bizim eve getirdik. şimdi cenaze evine tekrardan geldik ev rezil durumda ve şuanda da fındık büyüklüğünde dolu yağıyor. Zararımız büyük.
yaklaşık son 1 aydır hem maddi hem manevi olarak hiç iyi bir süreçten geçmiyorum. herşey üst üste geliyor gibi hissediyorum. Allah hakkımızda hayırlısını versin.