telefon hattı olmadan ADSL kullanabilirmiyiz?
13
●2.068
- 28-06-2009, 18:04:47teşekkürler zaten o tarifedeyim.hattı görüşmeye kapatmam lazm heralde.TrankyLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2009, 18:42:05Gerekli açıklamayı yapmıştım ama;
TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTrankyLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle