• 28-06-2009, 16:44:37
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Telefonu Aramalara Kapatsakta Kapatmasakta Gene Farketmiyor ki. Şuan Ev Telefonu Her Yöne Açık Hiç Görüşme Yapılmıyor Fakat Aylık 9 Küsür Aylık Ücret Geliyor.
  • 28-06-2009, 16:44:38
    #11
    Ben biraz olsada telefonla konuşuyorum. Onun için Jetvell'e geçtim. Sanırım bu ay 45+49 tl gelecek.
  • 28-06-2009, 18:04:47
    #12
    TrankyLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gerekli alt yapı var zaten, o kadar pstn aboneliğini kaybetmemek için henüz aktif hale gelmedi. 1-2 ay'lık süreç, fiber optik sistem tam anlamıyla oturduktan sonra ancak olabilir.
    telefonu sadece internet için tutan arkadaşlar, telefonlarını giden aramalara kapatıp *Hesaplı Hat tarifesini seçebilirler.
    *Aylık Sabit Ücret; 9,33 TL (Vergiler vs. dahil)
    teşekkürler zaten o tarifedeyim.hattı görüşmeye kapatmam lazm heralde.
  • 28-06-2009, 18:42:05
    #13
    Gerekli açıklamayı yapmıştım ama;

    TakunYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonu Aramalara Kapatsakta Kapatmasakta Gene Farketmiyor ki. Şuan Ev Telefonu Her Yöne Açık Hiç Görüşme Yapılmıyor Fakat Aylık 9 Küsür Aylık Ücret Geliyor.
    TrankyLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefonu sadece internet için tutan arkadaşlar, telefonlarını giden aramalara kapatıp *Hesaplı Hat tarifesini seçebilirler.
    *Aylık Sabit Ücret; 9,33 TL (Vergiler vs. dahil)
  • 28-06-2009, 21:26:36
    #14
    bunun adı 'Çıplak ADSL' ve şimdiye kadar başlaması gerekiyordu. bazı kararlar, açıklamalar vardı ama bir daha ses çıkmadı.