Konu
telefon hattı olmadan ADSL kullanabilirmiyiz?
28-06-2009, 16:44:38
#11
BarCode
Ben biraz olsada telefonla konuşuyorum. Onun için Jetvell'e geçtim. Sanırım bu ay 45+49 tl gelecek.