• 02-03-2024, 17:01:51
    #10
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 kimsenin ticaretine aracı olamaz. Bu riskli bir işlem. Hem sanal hizmetlerde hem fiziki ürünlerde riskli.
    Alternatif olarak sahibinden gibi platformları tercih edebilirsiniz.
    Aracılık değilde sanırım ürün satışı için R10 Market olarak bir proje vardı Askıya mı alındı o hocam? Ürünlerimizi satabilecektik diye aklımda kalmış.
  • 02-03-2024, 17:36:23
    #11
    Ben olsam ayda 1 milyon TL gelir de getirse o işe girmem.
    Kişi bir hizmet satar ama düzgün değildir, r10 işi düzgün teslim etmemişsin der paranın bir kısmını yatırır, bir kısmını hizmet alana iade eder. Her 2 taraf da r10 u suçlar.
    Birileri dol.andırıcılık yapar r10 u aracılık ediyor diye suçlar.
    Açılan şikayet konularının ardı arkası kesilmez.
    Akıl işi değil o iş.
    Şimdi baş edemiyor yönetim milletle, o zaman nasıl edecek?