Ben olsam ayda 1 milyon TL gelir de getirse o işe girmem.
Kişi bir hizmet satar ama düzgün değildir, r10 işi düzgün teslim etmemişsin der paranın bir kısmını yatırır, bir kısmını hizmet alana iade eder. Her 2 taraf da r10 u suçlar.
Birileri dol.andırıcılık yapar r10 u aracılık ediyor diye suçlar.
Açılan şikayet konularının ardı arkası kesilmez.
Akıl işi değil o iş.
Şimdi baş edemiyor yönetim milletle, o zaman nasıl edecek?