tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 kimsenin ticaretine aracı olamaz. Bu riskli bir işlem. Hem sanal hizmetlerde hem fiziki ürünlerde riskli.
Alternatif olarak sahibinden gibi platformları tercih edebilirsiniz.
Aracılık değilde sanırım ürün satışı için R10 Market olarak bir proje vardı Askıya mı alındı o hocam? Ürünlerimizi satabilecektik diye aklımda kalmış.