EmreOdabasi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dünyanın En Fakir Ülkesi 'BURUNDİ'
24
●2.290
- 01-03-2024, 08:42:21şey pardon ben kullanıcı adınızdaki 61'i görmeden atlamış bulundum, görmezden gelin lütfenmuammeryasar61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2024, 08:42:46sağolasınnnnEmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2024, 08:44:44Böyle insanları görüp halimize şükür etmemiz gerekirken, hala bizden üst seviyelere bakıp biz niye böyleyiz diyoruz. Şurada yaşayacağımız 60-70 sene. Ama yok şu ülkede araba 300 dolar şu ülkede kıyma 1 dolar. Gördüğünüz gibi bazı insanlar bir kova su için kilometrelerce yürüyor.
Burada anlatmak istediğim bu dünya gelip geçici ve imtihan yeri. Sonra bana makarnacı demeyin. İnsanoğlu nankördür ve doyumsuz bir tüketicidir. Bugün et yer, yarın balık yer üçüncü gün ahtapot ister örneğin. Karın bir şekilde doyuyor elhamdülillah, önemli olan bedeni değil ruhu beslemektir.
Herkesin kendi tercihi tabi daha çok insan gibi yaşamak doğal hakkınız. Ama bazı insanlar var ki bu kadar nankör olunmaz demeden geçemiyorum. Dünya genel olarak böyle kimin gücü kime yeterse onu sömürüyor. - 01-03-2024, 08:47:42Hak ettiğimiz için olabilirmi ? bu insanlar bizim atalarımız gibi 15 yaşında çocuklarını ingilizlere karşı savaşacak kadar fedakarlık yapsalardı bu halde olmazlardı bedelini ödediğimiz atalarımızın ödediği özgürlüğü sonuna kadar istemek hakkımız. O istemedi diye ona bakıp şükürmü edeceğim O BANA BAKIP İMRENSİNneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2024, 08:51:54Bir şeye de prim kasmayın be arkadaşım, ben ne diyorum sen ne diyorsun sabah sabah uyanamadın herhalde. Gözünü açtığında buradaki bir çocuk gibi de olabilirdin onu demek istiyorum.UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2024, 08:57:32bende onu diyorum olmamamın sebebi binlerce şehit diyorum sömürülen ülkeler bu halde olmaya mahkumdur afrikanın bir çok ülkesi bu halde gezip gördümneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Prim kasamak nedir sizin yazdığınız mesajda pirim kasmak içinmiydi kendi beayanınızı yapmışsınız kendinize makarnacı demişsiniz neyse o sizin kendinize yakıştırdığınız tabir.
Gözümü açtım ve bu haldeyim diyelim değiştirmek için çalışırdım bu gün nasıl çalışıyorsam.
Şükür edeceğim 2 konu var birisi dinim diğeri ülkem - 01-03-2024, 09:00:28Acıları görmek için o kadar uzağa gitmeye gerek yok. Hemen güneyde Filistin işgal altında. Ülkeye sınırdan yiyecek sokulamıyor. Ürdün ve Mısır havadan gıda yardımı yaptı. İsrail ise oraya ailesine ekmek almaya çalışan insanları katletti. Daha dün oldu bu olay. Hayvanlara bile ateş eden alçak bir zihniyet var.
- 01-03-2024, 09:03:41Saygı çerçevesinde olduğu sürece herkesin yorumuna ehemmiyet göstermeye çalışıyorum. Ama seninle ben düşünce olarak zıt düşüyoruz. O yüzden başka bir şey demek istemiyorum, hayırlı cumalar.UbrTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle