Bir şeye de prim kasmayın be arkadaşım, ben ne diyorum sen ne diyorsun sabah sabah uyanamadın herhalde. Gözünü açtığında buradaki bir çocuk gibi de olabilirdin onu demek istiyorum.
bende onu diyorum olmamamın sebebi binlerce şehit diyorum sömürülen ülkeler bu halde olmaya mahkumdur afrikanın bir çok ülkesi bu halde gezip gördüm
Prim kasamak nedir sizin yazdığınız mesajda pirim kasmak içinmiydi kendi beayanınızı yapmışsınız kendinize makarnacı demişsiniz neyse o sizin kendinize yakıştırdığınız tabir.
Gözümü açtım ve bu haldeyim diyelim değiştirmek için çalışırdım bu gün nasıl çalışıyorsam.
Şükür edeceğim 2 konu var birisi dinim diğeri ülkem