olsun hocam post kasıyor adama ilişmeyelim

))
Bu arada ben crossover talks a bir türlü ısınamadım belki ileride fikrim değişir ancak şu anda antipatik geliyorlar bana
çimen show ve meksika açmazı seviyorum, rabarba yı da sevemedim henüz

)
Biraz izleyin meksika açmazı çok iyi
Crossover Talks zaten surekli kadro degistiriyor. Ben Bogac-Chaby-Ozan-Miray'li ekibe bayildim... Cok iyiler gercekten. Friends izliyormusum gibi izliyorum. Keske sit-comlari olsa bu ekibin de izlesek... Dordu de rol istiyorlar resmen her bolum.

Ama Turkiye'de yerlerde oldugu icin dizi sektoru maalesef berbat bir sey yazarlar, yazik olur.
Bonbos'un eski, Sonat varken ki bolumleri cok iyi, Crossover da Bogac, Chaby, Ozan, Miray'li bolumleri.
Ikisinin de playlistini attim. Her yemekte tekrae tekrar izliyorum bir sey bulamayip.