• 29-02-2024, 00:59:36
    #1
    https://podtail.com/tr/podcast/meksi...sika-acmaz-061

    Mesai biter, Herkese hayırlı geceler
    • gusion
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-02-2024, 01:09:26
    #3
    Linkler açılmadı hocam
  • 29-02-2024, 01:10:07
    #4
    efsane bölümdü iyi geceler üstadım ^^
    • kriptorehberin
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-02-2024, 01:11:59
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linkler açılmadı hocam
    Düzelttim hocam. Yine gelmiş "biri" konuya. Tek bir saniye bile izlemediğine adım gibi eminim. Millete ezbere yorumlar atıp duruyor sanki konuyu okuyormuş, onunla ilgiliymiş gibi. Bu adam kadar rolcüsünü görmedim yemin ederim.
  • 29-02-2024, 01:24:28
    #6
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzelttim hocam. Yine gelmiş "biri" konuya. Tek bir saniye bile izlemediğine adım gibi eminim. Millete ezbere yorumlar atıp duruyor sanki konuyu okuyormuş, onunla ilgiliymiş gibi. Bu adam kadar rolcüsünü görmedim yemin ederim.
    olsun hocam post kasıyor adama ilişmeyelim ))
    Bu arada ben crossover talks a bir türlü ısınamadım belki ileride fikrim değişir ancak şu anda antipatik geliyorlar bana
    çimen show ve meksika açmazı seviyorum, rabarba yı da sevemedim henüz )
    Biraz izleyin meksika açmazı çok iyi
  • 29-02-2024, 01:59:30
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olsun hocam post kasıyor adama ilişmeyelim ))
    Bu arada ben crossover talks a bir türlü ısınamadım belki ileride fikrim değişir ancak şu anda antipatik geliyorlar bana
    çimen show ve meksika açmazı seviyorum, rabarba yı da sevemedim henüz )
    Biraz izleyin meksika açmazı çok iyi
    Crossover Talks zaten surekli kadro degistiriyor. Ben Bogac-Chaby-Ozan-Miray'li ekibe bayildim... Cok iyiler gercekten. Friends izliyormusum gibi izliyorum. Keske sit-comlari olsa bu ekibin de izlesek... Dordu de rol istiyorlar resmen her bolum. Ama Turkiye'de yerlerde oldugu icin dizi sektoru maalesef berbat bir sey yazarlar, yazik olur.

    Bonbos'un eski, Sonat varken ki bolumleri cok iyi, Crossover da Bogac, Chaby, Ozan, Miray'li bolumleri.

    Ikisinin de playlistini attim. Her yemekte tekrae tekrar izliyorum bir sey bulamayip.