Düzelttim hocam. Yine gelmiş "biri" konuya. Tek bir saniye bile izlemediğine adım gibi eminim. Millete ezbere yorumlar atıp duruyor sanki konuyu okuyormuş, onunla ilgiliymiş gibi. Bu adam kadar rolcüsünü görmedim yemin ederim.
olsun hocam post kasıyor adama ilişmeyelim

))
Bu arada ben crossover talks a bir türlü ısınamadım belki ileride fikrim değişir ancak şu anda antipatik geliyorlar bana
çimen show ve meksika açmazı seviyorum, rabarba yı da sevemedim henüz

)
Biraz izleyin meksika açmazı çok iyi