• 28-02-2024, 23:04:32
    #1
    Arkadaşlar Allah nasip ederse yarın sabah doğuma gidicez 40 haftayı geçti sancı az olduğu için yarın bi suni sancı denemesi yapılacak olmazsa sezeryan ile alıcaklar kızımızı. Etrafımdan çok eleştiri aldım çocuğun 4 yılda 1 doğum günü kutlaması kötü bir durum vs diye bana çok özel geliyor sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz merak ettim açıkçası fikrim net bu arada


    Edit: Arkadaşlar şükürler olsun doğdu kızımız soranlara çok teşekkürler Allah herkesin çocuğunu bağışlasın herkese nasip etsin inşallah gerçekten çok ayrı bir duygu yaşayınca hissettim


    https://www.youtube.com/watch?v=eZc6BKFAbE4
  • 28-02-2024, 23:05:39
    #2
    Kategori Moderatörü
    Gözünüzaydin Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin.
    Yani bı an bende düşündüm 29 Şubat diye ama özel bı gün sonuçta.
  • 28-02-2024, 23:05:57
    #3
    Maşallah hayırlı uğurlu olsun ^^
    • ByTiryaKi
    ByTiryaKi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-02-2024, 23:06:15
    #4
    ByTiryaKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Allah nasip ederse yarın sabah doğuma gidicez 40 haftayı geçti sancı az olduğu için yarın bi suni sancı denemesi yapılacak olmazsa sezeryan ile alıcaklar kızımızı. Etrafımdan çok eleştiri aldım çocuğun 4 yılda 1 doğum günü kutlaması kötü bir durum vs diye bana çok özel geliyor sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz merak ettim açıkçası fikrim net bu arada
    Allah analı babalı büyütsün
  • 28-02-2024, 23:06:18
    #5
    Sağlıkla gelsin inşallah. 5 Ağustosta da benim ki doğacak inşallah Hanım Ben Yavrumuz Aslan burcu olacak
  • 28-02-2024, 23:06:25
    #6
    4 senede 1 doğum günü mü olacak şimdi
  • 28-02-2024, 23:06:27
    #7
    Allah analı babalı büyütsün, sizin için özel olabilir de bakalım küçüklükte büyüyünce o şekilde düşünecek mi?
  • 28-02-2024, 23:06:44
    #8
    ByTiryaKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Allah nasip ederse yarın sabah doğuma gidicez 40 haftayı geçti sancı az olduğu için yarın bi suni sancı denemesi yapılacak olmazsa sezeryan ile alıcaklar kızımızı. Etrafımdan çok eleştiri aldım çocuğun 4 yılda 1 doğum günü kutlaması kötü bir durum vs diye bana çok özel geliyor sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz merak ettim açıkçası fikrim net bu arada
    Tam benim istediğim bi durum be Doğum günü kutlamasını sevemeyen biri olarak kendi adıma isterdim. Bana göre çok şanslısınız
  • 28-02-2024, 23:07:21
    #9
    Allah analı babalı büyütsün çok güzel bir duygu umarım isteyen herkese nasip olur