ByTiryaKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar Allah nasip ederse yarın sabah doğuma gidicez 40 haftayı geçti sancı az olduğu için yarın bi suni sancı denemesi yapılacak olmazsa sezeryan ile alıcaklar kızımızı. Etrafımdan çok eleştiri aldım çocuğun 4 yılda 1 doğum günü kutlaması kötü bir durum vs diye bana çok özel geliyor sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz merak ettim açıkçası fikrim net bu arada
Tam benim istediğim bi durum be Doğum günü kutlamasını sevemeyen biri olarak kendi adıma isterdim. Bana göre çok şanslısınız