Arkadaşlar Allah nasip ederse yarın sabah doğuma gidicez 40 haftayı geçti sancı az olduğu için yarın bi suni sancı denemesi yapılacak olmazsa sezeryan ile alıcaklar kızımızı. Etrafımdan çok eleştiri aldım çocuğun 4 yılda 1 doğum günü kutlaması kötü bir durum vs diye bana çok özel geliyor sizler bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz merak ettim açıkçası fikrim net bu arada


Edit: Arkadaşlar şükürler olsun doğdu kızımız soranlara çok teşekkürler Allah herkesin çocuğunu bağışlasın herkese nasip etsin inşallah gerçekten çok ayrı bir duygu yaşayınca hissettim


https://www.youtube.com/watch?v=eZc6BKFAbE4