• 27-02-2024, 09:36:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bir sipariş verdiğinizde trendyol, n11, hepsiburada neresi olursa olsun üründe bir kusur yok sevmediniz her ne kadar karşı taraf ödeyecek olsa da kargodan doğacak külfeti siz ödeyin, paket içerisine koyun.. Yazıktır günahtır. Ben bir ürün aldığımda herhangi bir X firmasından ürünü beğenmediğimde ya da almaktan vazgeçtiğimde vallahi kargo geldiğinde açıp içine kargo ücreti örnek 40 lira mı ben 50 koyup o şekilde iadeye ya da değişime gönderiyorum.

    Ne de olsa benim cebimden çıkmıyor diye yaklaşmayın lütfen..


  • 27-02-2024, 09:39:56
    #2
    o yüzden kapıda ödeme sistemini kapatıyoruz hocam kendi eticaret sitenizde ödemeyi almadan siparişi çıkarmayın. 2 adet eticaret sitem var kapıda ödeme almıyorum ve geri iadelerde kargo ücretlerini keserek ürün iadesi yapıyorum. artık kargo iadeleri alıcı tarafından ödenmekte ticaret bakanlığının yeni yönetmenliği bu
  • 27-02-2024, 09:41:16
    #3
    ben bazı sistemleri kapata kapata en son e-ticareti bıraktım ve zengin oldum. Şimdi altımda Mercedes C180 var kawasaki ninja var e-ticaret yaparken akbil vardı. Şimdi anladım ne kadar zarar ettiğimi
  • 27-02-2024, 09:42:28
    #4
    1 ana site 2 yan sitesi olan parçacı arkadaşım var. Müşteri her siteden kapıda ödemeli sipariş ediyor hangisi önce gelirse onu kabul edip diğerlerini geri çeviriyor.
  • 27-02-2024, 09:43:11
    #5
    Üyeliği durduruldu
    roTTen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o yüzden kapıda ödeme sistemini kapatıyoruz hocam kendi eticaret sitenizde ödemeyi almadan siparişi çıkarmayın. 2 adet eticaret sitem var kapıda ödeme almıyorum ve geri iadelerde kargo ücretlerini keserek ürün iadesi yapıyorum. artık kargo iadeleri alıcı tarafından ödenmekte ticaret bakanlığının yeni yönetmenliği bu
    Hocam o yönetmelik 2025'te yürürlüğe girecek. Kapıda ödeme de var kredi kartı da.. Kredi kartlarında biz de aynısını yapıyoruz.
  • 27-02-2024, 09:44:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ana site 2 yan sitesi olan parçacı arkadaşım var. Müşteri her siteden kapıda ödemeli sipariş ediyor hangisi önce gelirse onu kabul edip diğerlerini geri çeviriyor.
    Hocam bunu yaptığında kul hakkına girdiğini bilmiyor ya da umursamıyor, umrunda değil yani..
  • 27-02-2024, 09:45:30
    #7
    roTTen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o yüzden kapıda ödeme sistemini kapatıyoruz hocam kendi eticaret sitenizde ödemeyi almadan siparişi çıkarmayın. 2 adet eticaret sitem var kapıda ödeme almıyorum ve geri iadelerde kargo ücretlerini keserek ürün iadesi yapıyorum. artık kargo iadeleri alıcı tarafından ödenmekte ticaret bakanlığının yeni yönetmenliği bu
    Onu 1 yıl ertelemediler mi hocam
  • 27-02-2024, 09:47:56
    #8
    professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu 1 yıl ertelemediler mi hocam
    ertelediler mi bilmiyorum hocam ama satış sözleşmesinde ibare olarak bildirdik avukatımızla hazırlamıştık sözleşmeyi, haftada 6-7 adet iade oluyor onlarda iade edip başka ürün aldıkları için kargoyu yine biz karşılamış oluyoruz. işin sıkıntı kısmı kapıda ödeme orada çok zorlanmıştık konu sahibi arkadaşın yaşadığı olayı haftada en az 10 kere yaşıyorduk
  • 27-02-2024, 09:51:40
    #9
    Normal ödemelerde kargo ücreti 70 TL alıyorum Kapıda ödemelerde 105 TL alıyorum Bu şekilde normal ödeme yöntemini tercih edebiliyorlar. Ama yine de iade geldiğinde zararınızı karşılamaz tabi ki. Zaten kapıda ödemeli ürünler bir risttir hocam.