Arkadaşlar bir sipariş verdiğinizde trendyol, n11, hepsiburada neresi olursa olsun üründe bir kusur yok sevmediniz her ne kadar karşı taraf ödeyecek olsa da kargodan doğacak külfeti siz ödeyin, paket içerisine koyun.. Yazıktır günahtır. Ben bir ürün aldığımda herhangi bir X firmasından ürünü beğenmediğimde ya da almaktan vazgeçtiğimde vallahi kargo geldiğinde açıp içine kargo ücreti örnek 40 lira mı ben 50 koyup o şekilde iadeye ya da değişime gönderiyorum.

Ne de olsa benim cebimden çıkmıyor diye yaklaşmayın lütfen..