roTTen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o yüzden kapıda ödeme sistemini kapatıyoruz hocam kendi eticaret sitenizde ödemeyi almadan siparişi çıkarmayın. 2 adet eticaret sitem var kapıda ödeme almıyorum ve geri iadelerde kargo ücretlerini keserek ürün iadesi yapıyorum. artık kargo iadeleri alıcı tarafından ödenmekte ticaret bakanlığının yeni yönetmenliği bu
Onu 1 yıl ertelemediler mi hocam