• 23-02-2024, 14:13:07
    #1
    50 yıl önce aya canlı yayında görüntülerle iniş yapan amarika, şimdi tekrardan aya insansız iniş yapıyor ama 1 fotoğraf bile alamıyor

    Hangisini yemeliyiz öncekini mi şimdikini mi?
  • 23-02-2024, 14:14:03
    #2
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Daha önce aya gidilmedi diye düşünüyorum
  • 23-02-2024, 14:14:32
    #3
    Gök kubbe buna güldü (:
  • 23-02-2024, 14:22:24
    #5
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 yıl önce aya canlı yayında görüntülerle iniş yapan amarika, şimdi tekrardan aya insansız iniş yapıyor ama 1 fotoğraf bile alamıyor

    Hangisini yemeliyiz öncekini mi şimdikini mi?
    yıllarca
    stüdyo montaj diye adamları kizdirdiniz
    artik size foto bile yok diyorlar : )))
  • 23-02-2024, 14:25:10
    #6
    Adamlar çatır çatır teknoloji üretiyor, inovasyon yapıyorlar. O sırada da elin 3. dünya ülkesi vatandaşı aya gidilmedi diye düşüne dursun. Herkesin derdi farklı tabi.
  • 23-02-2024, 14:26:42
    #7
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 yıl önce aya canlı yayında görüntülerle iniş yapan amarika, şimdi tekrardan aya insansız iniş yapıyor ama 1 fotoğraf bile alamıyor

    Hangisini yemeliyiz öncekini mi şimdikini mi?
    Rusyanın ay yüzeyine çakılmış Amerika iniş yapmış biz halen aya çıkıldımı cıkılmadımı bunu mu konuşalım
  • 23-02-2024, 14:38:51
    #8
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar çatır çatır teknoloji üretiyor, inovasyon yapıyorlar. O sırada da elin 3. dünya ülkesi vatandaşı aya gidilmedi diye düşüne dursun. Herkesin derdi farklı tabi.
    Agzina saglik valla bunu düşünüyordum tam olarak. Millet sifir seviye bilgisiyle yorum yapip inanmiyormuş. Amerikanın da krikosundaydı...
  • 23-02-2024, 14:41:27
    #9
    sınavlarda 1 fizik-matematik ortalamasıyla ilerleyen adamlarsınız, aya gidildiğine inanmanız garip olurdu.