Numero E-sim Pişmanlıktır. Ağır Tac1z içerir :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Numero E-sim Pişmanlıktır. Ağır Tac1z içerir :)
6
●
432
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Numero E-sim Pişmanlıktır. Ağır Tac1z içerir :)
22-02-2024, 17:56:22
#1
kadersiz35
Platin üye
numero E-sim uygulaması üzerinden amerika numara satın aldım. Bununla telegram açmak istedim ve 2 saat sonra spam numara uyarısı vererek kapandı.
iade istedim yapmadılar. bende 1 yıldız vererek yorum yaptım ve sonuç olarak gerisi resimde.
telefonla aranmaları koymuyorum bile
22-02-2024, 18:16:10
#2
pashalive
türk firması mı bu
22-02-2024, 18:39:38
#3
GokhanKaracavus
+44 fiziksel sim kart almak daha mantıklı tertemiz
22-02-2024, 18:58:02
#4
Bisny
Merhaba,
+1 ABD(USA) | +44 İNGİLTERE (UK) | +31 HOLLANDA (NL) | +353 İRLANDA (İE)
Yurtdışı sim kart satışımız vardır, İsteyene yardımcı olurum.
22-02-2024, 19:33:38
#5
rootcause
https://linker.page/aslan
Merhaba,
WhatsApp, Telegram ve bir çok alana numara kaydı sağlayabiliriz. Spamsız hesaplarımızda mevcut
Konumuza gitmek için tıklayın.
22-02-2024, 19:40:03
#6
kadersiz35
Platin üye
Halen daha reklamlardan kurtulamadim.
22-02-2024, 20:40:14
#7
By_GRaYWoLF
Hocam çok uzun zamandır kullanıyorum. Sorun yaşadığımda numara değiştiriyorlar
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler