numero E-sim uygulaması üzerinden amerika numara satın aldım. Bununla telegram açmak istedim ve 2 saat sonra spam numara uyarısı vererek kapandı.
iade istedim yapmadılar. bende 1 yıldız vererek yorum yaptım ve sonuç olarak gerisi resimde.
telefonla aranmaları koymuyorum bile