• 18-02-2024, 00:23:16
    #1
    Doğa İnsan Beyninde Kendini Tefekkür Ediyor.

    Bende Bir Kere Düşündüm, Sonra Anladım Ne Muazzam Bir Söz.
    • myildirim43
    myildirim43 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 18-02-2024, 00:24:51
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet
  • 18-02-2024, 00:30:34
    #3
    Hocam çok ilgisi yok gibi ama Doğa ile ilgili ufuk açıcı bir söz daha var, onu da buradan sizin vesilenizle paylaşmış olayım. Duyanlar vardır mutlaka.

    Doğa ile savaş halindeyiz ve eğer kazanırsak, kaybedeceğiz.
  • 18-02-2024, 00:33:06
    #4
    Biraz daha doğadan girersek panteistlik ordan spinoza ardından dekart çıkıcaz gibi