Hocam çok ilgisi yok gibi ama Doğa ile ilgili ufuk açıcı bir söz daha var, onu da buradan sizin vesilenizle paylaşmış olayım. Duyanlar vardır mutlaka.

Doğa ile savaş halindeyiz ve eğer kazanırsak, kaybedeceğiz.