yalnizlarkulubu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Telefon Ana Ekranınız Ne Kadar Düzenli?
18
●750
- 17-02-2024, 15:20:44Çok ekran var gibi hocam, yormuyor mu. Tek ekran ve klasör şeklinde yapıyorum ben hep.
- 17-02-2024, 15:44:43DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk izleniömde bir tık yoruyor. ancak her akranda o ekrana özel bir widget olunca çok keyifli duruyor.
örn. iş ekranında mail. banka ekranın döviz kurları, eğlence ekranında youtube widgeti gibi - 17-02-2024, 16:01:35Telefona göre değişiyor. Tüm telefonlarda siyah duvar kağıdı ve tek sayfa kullanıyorum. Widget, süs, oyun bulunmaz. Hiçbir telefonda indirilen uygulama sayısı 60'ı geçmez. Kendi hesaplarımda kimseyi takip etmem. Sadece ticaret, sosyal medya işleri ve yatırım için kullanıyorum. Bunlar bile çok fazla zaman çalıyor.
- 17-02-2024, 16:20:29Tam bir iş adamsınız hocam. En iyisi aslında bu şekilde kullanmak.Meister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



