• 17-02-2024, 15:20:44
    #10
    yalnizlarkulubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam iphone kullanıcısıyım.
    1. ekran genel (nav. kamera fotoğraflar vb.)
    2. ekran sosyal medya - eğlence
    3. ekran abonelik uygulamaları (istanbulkart enabız edevlet igdaş bedaş turkcell vb.)
    4. ekran bankalar ve döviz uygulamaları
    5. ekran alışveriş uygulamaları
    6. ekran oyunlar
    7. ekran iş

    bu düzene yeni geçtim hoşumada gitti bir süre böyle takılacağım
    Çok ekran var gibi hocam, yormuyor mu. Tek ekran ve klasör şeklinde yapıyorum ben hep.
  • 17-02-2024, 15:30:58
    #11
    Bende nispeten buna takılan birisiyim. Benim telefon da A54 5G. Aşağıda ana ekranım var

  • 17-02-2024, 15:44:43
    #12
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok ekran var gibi hocam, yormuyor mu. Tek ekran ve klasör şeklinde yapıyorum ben hep.

    ilk izleniömde bir tık yoruyor. ancak her akranda o ekrana özel bir widget olunca çok keyifli duruyor.
    örn. iş ekranında mail. banka ekranın döviz kurları, eğlence ekranında youtube widgeti gibi
  • 17-02-2024, 15:50:24
    #13
    Klasik samsung note 9 ekrani ekranda bsey oldu mu telefon karmasikmis gibi geliyo bana rahatsiz oluyorum normalde bazen gunde 20 30 kez halkbankin uygulamasini acarim ama yine de ana ekrana koymuyorum 😀😀
  • 17-02-2024, 16:01:35
    #14
    Kurumsal PLUS
    Telefona göre değişiyor. Tüm telefonlarda siyah duvar kağıdı ve tek sayfa kullanıyorum. Widget, süs, oyun bulunmaz. Hiçbir telefonda indirilen uygulama sayısı 60'ı geçmez. Kendi hesaplarımda kimseyi takip etmem. Sadece ticaret, sosyal medya işleri ve yatırım için kullanıyorum. Bunlar bile çok fazla zaman çalıyor.
  • 17-02-2024, 16:20:29
    #15
    Meister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefona göre değişiyor. Tüm telefonlarda siyah duvar kağıdı ve tek sayfa kullanıyorum. Widget, süs, oyun bulunmaz. Hiçbir telefonda indirilen uygulama sayısı 60'ı geçmez. Kendi hesaplarımda kimseyi takip etmem. Sadece ticaret, sosyal medya işleri ve yatırım için kullanıyorum. Bunlar bile çok fazla zaman çalıyor.
    Tam bir iş adamsınız hocam. En iyisi aslında bu şekilde kullanmak.
  • 17-02-2024, 18:50:17
    #16
    iphone kullananlar soruyu anlamaya çalışıyor
  • 17-02-2024, 19:53:21
    #17
    Tek sayfa kullanıyorum ve onda da banka appleri var ve bildirim geldiğinde girip temizliyorum.
  • 18-02-2024, 12:11:17
    #18